Farverig søndag!

- Jeg har benyttet søndagen til at lede efter farver.

Både udenfor:
 Fra oven :
Fra neden:

Og indenfor:

Jeg fandt et par mønsterfarver til min opstartede kofte. Det bliver en 'Bøvertun kofte' men I får ikke et billede af opstarten endnu, for jeg skulle liiige gøre denne her færdig ved symaskinen først:

En lille skindtaske beregnet til tobak, mønter eller noget helt tredje, måske en pibe, hvem ved? Den er lavet på bestilling, syet af en rest møbelskind, som jeg har haft liggende. Nu håber jeg modtageren bliver tilfreds. 

Jeg sidder stadig og bladrer løs i "Kofteboken", og har via nettet erfaret, at der søreme findes en koftegruppe på facebook, som ovenikøbet indbyder til koftefest i Norge, i byen Mandal d. 22.-24. april 2016. Spændende arrangement. Jeg har været inde og læse om træffet, og det lyder godt. Der er arrangeret ned til mindste detalje, hvis man vel at mærke sætter sig ind i programmet m.m. Derfor vil jeg granske kalenderen, og se om ikke man kan få plads til en lille bitte sviptur til Norge. Det skader jo aldrig at undersøge sagen, vel? 

Hav en god søndag og god uge til jer alle.






Kommentarer

  1. Jeg var jo nettopp i Mandal på jobbtur. Det er en skjønn liten Sørlandsby. Der finnes det ingen hotel, man må bo i hytter på Sjøsanden. Men det er riktig flott der, og hyttene er sommerhus, fullt velutstyrt, og plass til mange.
    Samle en gjeng med venninner, og lei en hytte sammen, og dra på tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må jeg gøre. Jeg håber det kan blive til noget. ☺️

      Slet

Send en kommentar