Nisseadvarsel og en hel del alpacastrikkerier.

Ja, det er December og derfor kan vi ikke komme udenom de små røde mænd, der indtager hjørner, karme og kroge for øjeblikket.

Men, at der skulle følge en så spøjs advarsel med, havde jeg ikke lige tænkt på.


Ud over at indkøbe den nærmest årlige obligatoriske nisse og et arsenal af gavepapir, samt bånd i flere afskygninger, (-jeg køber mange gaver!) ja, så har jeg haft lidt tid til at strikke på noget blødt og rart og godt til manden som for en gangs skyld foretog en bestilling hos mig:
-Herligt..



En rullekravesweater fra norske Pickles, er godt på vej. Jeg benytter mig af min egen beholdning af lagergarn, en gammel opskrift fra Maries ideer, pudser glorien og strikker videre.
Dagens gode råd: -Pas på nisserne, hvis du er under 14. God weeekend derude i blogland.

- Og god december.

Kommentarer

  1. Det er aldri fler branner enn ved juletid!!!
    Jeg glemte et lys en gang, i en trelysestake. Den er mørkbrent i bunnen, og jeg går aldri mer fra den igjen.
    Så heldig Mannen er, som får deilig genser av deg, når den blir ferdig, selvfølgelig. Den ser bløt og god ut.
    Ha fine juledager.

    SvarSlet
  2. Jeg har altid vidst, at nisser var farlige (derfor undgår jeg dem helst - også selvom jeg er langt over 14 ;-)) Dejlig sweater ser det ud til. Og hvor er den lille Bladting fin i lilla :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Lene, ja nisser skal man passe på.

      Slet

Send en kommentar