En stjernetrøje


 Lidt vinter har jeg da oplevet. På en ferie nordpå, hvor der var koldt og klart, og megen sne, fik jeg strikket en stjernetrøje færdig. Den er en bestilling, så farve og garnvalg var ikke bestemt af undertegnede, men af en modtager med et par ønsker:

1) Ingen kradsen
2) Sarah Lund (-behøver jeg at sige mere?)
3) Grøn og hvid

Derfor blev en sweater i Drops Big Merino til. Du kan lige akkurat skimte, at den er strikket på str. Stor pind. Modtageren blev ovenud tilfreds, og jeg nåede lige at knipse et billede af mig selv iført arbejdet, inden det forsvandt ud ad døren.


Lidt til at forsøde strikkeprocessen med ;-)




Næsten en uge efter leveringen, var der måne-hattrick. Blodmåne, og blåmåne og superfuldmåne og hvad ved jeg, men her i DK kunne vi vidst kun se skyer, men jeg snuppede dog lige et billede alligevel, mest for stemningens skyld.
- Hav en god aften.

Kommentarer

  1. Hvor er det en flot vintertrøje:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg blev helt misundelig på modtageren. Jeg må selv have fat i en snart ;-)

      Slet

Send en kommentar