Indlæg, nu med modifikationer

(Desværre for google+ virker mange kommentarfunktioner ikke på blogger længere. Så hvis der glipper et og andet, er det fordi google+ kontoerne lukkes ned her i februar.)




I det gryende år 2019, har jeg været en tur i skoven. I skoven, hvor jeg, som så mange andre strikkere lige skulle fiksere og forevige en strikkepause.
Andre cyklede rundt imens. Så hvis du kan ane et par ivrige motionister i krattet, så er det dem jeg fulgtes med, med mindstemanden på gåben.




Udsigten er nu flot, selv i diset og tåget vejr.



Der var en smule forår over skovbunden, som var tøet op, og man kunne se enkelte planter titte frem.
Tilbage fra skoven, blev der arbejdet på stort og småt.

- Jeg har oparbejdet en hel del rutine i at strikke selbuvotter, idet der kom en del bestillinger ind på et par vanter med Selbustjernerne. Jeg tror næsten jeg kan mønsteret udenad nu. (!)



Der blev vundet test-fed op af strømpegarn til farvegryden, hos Frk Krämers Garn. Læg mærke til huen fra firmaet Hjemhavn. Det var mandens herlige gave, til garnchefen, på kølige dage ved farvegryden.


Selve farvebadet blev en fin succes, og der kom en del pudderfarvet garn op fra gryden den dag. Det hele kommer til salg i butikken, som iøvrigt er på forårsmesse hele weekenden. D. 2. Og 3. Marts


I det store og hele 
En fin produktion. 
anemoner på vej.

Kommentarer

  1. Det er vel ikke det ringeste mønster at kunne udenad tænker jeg :)
    Smuk, smuk farve for øvrigt

    SvarSlet

Send en kommentar